Wednesday, 25 August 2010

1 BULAN



alhamdulillah hari ni genap satu bulan Ieman Fareeq...maknanya ija ada lagi 10 hari utk habis tempoh berpantang. So far, fareeq x banyak ragam..hanya menjerit bila nakkan susu atau lampinnya penuh



Berat fareeq dah 4.25kg..masa timbang isnin lepas...wah..cepat naiknya. maklumlah anak bujang kan...minum susu nya melampau..hahhahha. NExt month insyaALLAH kami akan pulang ke tanah air...surat beranak n passport fareeq semua dah siap..hanya mamanya aje lom get ready.....

4 comments:

~ yus ~ said...

Macam sama jer muka anak2 ko Ija...

Selamat kembali ke tanahair...

Dah naik hampir 1kg lah kan berat dia..

anon suria said...

Jap jer dah sebulan...comelnyer 3 beradik dok kat mama...

Ayna baru timbang smlm..4.19 kg.

MM...tak sempat lagik nak ke rumah akak...nanti terus kami datang beraya aidilfitri kat umah akak.

take care kak ija...

Anonymous said...

So cute FareeQ.. Can;t wait to see u guys!! nanti boleh jalan2x raya.. :)

-nurul-

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cutnye nyee
muka hampir sama je kak ke-tiga2 abdul tu..ehehhe

dah nama pon adik badik..ngeee